Heidi & VerbeterKracht

Hi, mijn naam is Heidi Verschoor en ik help mensen bij veranderingen. Dat is de kracht van VerbeterKracht. Ik help mensen het (zakelijke) leven makkelijker te maken.

Iedereen heeft VerbeterKracht

VerbeterKracht helpt organisaties en medewerkers om met minder moeite meer effect te bereiken. Op veel plekken zie ik dat tijd en energie wordt verspild. Mensen overleggen niet met elkaar of ze begrijpen elkaar niet of ze deden het altijd al zo… Met mijn zuinige insteek vind ik het dan zonde van het geld én van de wereld én van de goede bedoelingen. Verspilling, daar wil ik iets aan doen!

 

Processen op orde, zelf logisch nadenken, overzicht en structuur, waarde voor (het geld van) de klant, eigen verantwoordelijkheid en afspraken nakomen. Dát houdt mij bezig.

 

Verandermanagement

Ik ben een verandermanager maar wat is dat? Ik leg het uit. Een verandermanager is een expert als het gaat om het in goede banen leiden van persoonlijke en organisatorische veranderingen. Bij aanstaande veranderingen is de aanpassing van het menselijke gedrag het lastigste onderdeel. Hierbij heb ik de volgende rollen en werkzaamheden: 

  • Ik ben projectleider, procesverbeteraar, verandermanager en mediator.
  • Ik maak bedrijfsprocessen efficiënter en inzichtelijk.
  • Ik zorg dat een verandering wordt doorgevoerd.
  • Ik regel je participatietraject.
  • Ik bemiddel (preventief) tussen 2 of meer partijen om te komen tot een gedragen oplossing.
  • Ik realiseer draagvlak voor je ideeën.
  • Ik help het team om efficienter te werken.
  • Ondersteuning bij een verandertraject.
  • Een vastgelopen project vlottrekken.
  • Medewerkers en andere betrokkenen meekrijgen voor een verandering. 

Focus op wat belangrijk is voor jou

Ik vraag naar de belangen achter de standpunten en de bedoeling achter de opdracht. Ik vind mijn eigen weg en ben resultaatgericht zodat jij weer kunt doen wat belangrijk is voor jou.

 

Succesvol ben ik door te vragen naar de behoeften van de opdrachtgever, de klant, de belanghebbenden, het baasje en de medewerker. Door stakeholders te betrekken, mee te laten denken, zorgen dat ze zich durven uitspreken en ook begrepen worden, creëer je het benodigde draagvlak. Soms lijkt het wat langer te duren, maar die investering verdien je terug. Samen kom je verder. Samen maken we het beter.

 

Typisch Heidi

Sterk in luisteren, organiseren en verbinden. Positief, daadkrachtig, enthousiast, flexibel, positief, zorgzaam en altijd bezig met wat beter kan.

 

Mijn CV

Inmiddels is mijn rugzak goed gevuld met kennis en ervaringen. Changemanagementlogistieklean en mediation. Ik werk voor grote en kleine bedrijven in binnen- en buitenland.

 

Opleidingen

  • Changemanager MSc
  • Logistiek en Economie
  • Lean Six Sigma Black Belt
  • Scrum Master
  • Professional Organizer
  • Mediator

Belangrijkste werkgevers en opdrachtgevers

  • Nationale-Nederlanden
  • Stakopol
  • Universiteit van Utrecht
  • Centraal Boekhuis
  • Arriva
  • Gemeente Gorinchem
  • Regionaal Energieloket
  • Lek en Waard Wonen 

Terug naar jou, hoe kan ik helpen?

Samen kom je verder. Samen maken we het beter. Dat is waar ik voor sta. Nieuwsgierig geworden? Bel, mail of app mij vrijblijvend. Ik ga graag met je in gesprek over wat ik voor jou kan betekenen.